Vier carrièrevrouwen nemen het volgende week tegen elkaar op in Shopping Queens
“Ik ben de Vlaamse Naomi Campbell, dus watch out”
Vanaf dinsdag 17 april nemen vier carrièrevrouwen het tegen elkaar op in de strijd om het felbegeerde kroontje van Shopping Queen. Ondernemende vrouwen: Wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral: wat hangt er in hun garderobes? Anne-Laure (50), Nadège (24), Julie (24) en Winny (46) graven diep in hun fashion memory en brengen de eighties terug naar 2018. Althans, dat is hun opdracht. De dames moeten alles uit de kast halen om elkaar te imponeren. En dit met een budget van 300 euro. Wie wint gaat naar huis met het kroontje én met de hoofdprijs: een weekendje weg. Let’s go ladies!
Een nieuwe week Shopping Queens - Telkens van dinsdag t.e.m. vrijdag om 20u35 bij VIJF.
Dinsdag 17 april
ANNE-LAURE: Anne-Laure (51) uit Grimbergen is Burgerlijk Ingenieur architecte. En een rasechte levensgenieter. “Ik ga bijna elke dag op restaurant met mijn man, want ik wil mijn tijd niet verspelen aan opruimen en afwassen”. Volgens Anne-Laure kan je nooit overdressed zijn. Deze coquette dame is al even kleurrijk als de Porsche die in haar woonkamer staat. Een 80’s look shoppen? Dat mag voor deze stijlkoningin geen probleem zijn.
Woensdag 18 april
NADÈGE: De flamboyante Nadège (25) komt uit Antwerpen en studeert Office Management. Daarnaast heeft ze een eigen swimwear-lijn op de markt en daar is ze terecht erg trots op. Zoals een echte fashionista is ze niet weg te slaan van de Fashion Weeks in Parijs of Milaan. “Ik ben de Vlaamse Naomi Campbell, dus watch out”.
Donderdag 19 april
JULIE: De 24-jarige Julie uit Begijnendijk werkt als zelfstandig schoonheidsspecialiste. Deze vrolijke flapuit heeft de 80’s zelf niet meegemaakt, maar probeert zich wel zo goed mogelijk in te leven. “De jaren 80... dat is toch Grease hé?”. In haar zoektocht naar de ideale outfit loopt ze een beetje verloren tussen de decennia.
Vrijdag 20 april
WINNY: Luxepoes Winny (46) neemt ons mee naar het mondaine Monaco, waar ze een glamoureus leven leidt. Ze is er druk bezig met de opstart van een eigen ‘sauzenlijn’, haar persoonlijke versie van gezonde mayonnaise: de Winninayse. Winny’s dressing hangt vol met designer brands en eyecatchers. Het is er eentje om très jaloux op te zijn. In de Leuvense winkelstraten volgt Winny een aparte strategie. “Waar is er hier een Belgisch frietkot?”. Misschien heeft onze Vlaamse Grace Kelly de opdracht toch niet zo goed begrepen?